уторак, 17. октобар 2017.

Mini New In #1

Za danasnji post sam pripremila jedan manji New In. Radi se o nekim stvaricama koje sam kupila u poslednjih par dana pa bih zelela da podelim prve utiske sa vama. Neke sam koristila i ranije, neki su za mene novi.

Prva, i mozda omiljena stvar iz ovog posta je Garnier Oil Beauty losion za telo. Vec duze vreme gledam da ga kupim ali nikako da dodje na red. Sada je bio na nekoj akciji od 50% tako da je kostao svega 330din. Ovaj losion sadrzi u sebi kombinaciju cetiri ulja - argana, makadamije, badema i ruze. Proizvod obecava da ce vidljivo transformisati vasu kozu u cemu se skoro u potpunosti slazem. Zaista se odmah vidi razlika, predobro hidrira kozu, ne masti je, upija se brzo i divno mirise ali jednostavno ne postoji carobni stapic koji ce transformisati vasu kozu. Svidja mi se sto ima pumpicu te je doziranje vrlo jednostavno. Mislim da je idealan za ove hladnije dane koji nam slede. 

Sledeci proizvod koji kupujem po ko zna koji put je Garnier micelarna voda. Mislim da je ovo prva micelarna koju sam probala i jedna od najboljih. Odlicno skida sminku, ne iritira oci, i svidja mi se sto nema nikakav miris. Njena cena je bila 360din na snizenju takodje.

Dva proizvoda koja su takodje ponovljena kupovina su Nivea Diamond Gloss Care sampon i regenerator za kosu. Koristila sam ih na moru i kod kuce kada sam se vratila i vrlo sam zadovoljna. Kosa se lepo rascesljava cak i bez regeneratora i dosta je mekana i svilenkasta, mada nisam primetila da posebno sija kao sto stoji u nazivu ovih prozvoda. Bilo bi dobro da mi se kosa manje masti ali jos uvek nisam pronasla sampon posle koga ce mi makar 3 dana kosa izdrzati bez pranja. Ako neko od vas zna, pisite u komentarima. Cena im je bila oko 200din.

Nivea tupferi su definitivno najboljii koje sam probala, mada nije mi toliko bitno koje koristim jer ih  dosta trosim i ne isplati mi se da uvek kupujem ove posto su najskuplji. Trenutno su bili 140din na snizenju pa sam ih uzela. 

Nivea Creme Smooth gel za tusiranje obozavam. Toliko je kremast, bogat, miris mu je predivan, ja licno jako volim onaj klasican nivea miris i uzivam u ovom gelu za tusiranje. Cena mu je bila 169din.

Kupila sam i Avon Clearskin  Blemish Clearing Spot Conceal korektor koji bi prvenstveno trebalo da sluzi pokrivanju problematicnih delova na kozi kao sto su bubuljice, akne i druge nepravilnosti. Probala sam ga jednom i lepo prekrije sitnije bubuljice dok one vece malo teze. Cena mu je bila niska, nesto oko 200din.

Uzela sam da probam i Anew Vitale Visible Perfection Instant Blurring Treatment prajmer za lice. Dosta je gelast i deluje masno ali razmaze se i bude nekako skroz suv i matira lice. Videcemo kako ce se pokazati. On je takodje bio na nekoj akciji za 300-400 din.

Avon True Colour Glimmerstick Eyeliner je nesto sto je uvek potrebno. Kostao je 229din.

Poslednja stvar je toaletna voda iz Avona, Passion Dance. Njegova bocica prati ime parfema pa je i ona vatreno crvena. Mirise dosta intenzivno, i po mom misljenju je bas zimski parfem, ima u sebi to nesto sto mi mirise na zimu koliko god to cudno zvucalo. U sebi sadrzi grejp, dinju, ruzu, mahovinu, paculi. Ima 50ml i cena mu je bila 599din.

Nadam se da nisam mnogo oduzila ovaj post. Ako ste probale neke od ovih proizvoda pisite vase utiske, a do sledeceg posta 👋.

28 коментара:

  1. Divan haul draga moja, jako interesantni proizvodi! Do sada nisam probala ni jedan od spomenutih ali mi se jako dopadaju! Odlican revju.

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. Hi! Great post and I love your photos!

    Have a lovely day!
    Tsukiakari from murasakiiroanu.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Super post,koristila sam samo Avonovu olovku koja je sasvim ok,druge proizvode nisam, ali nameravam isprobati Garnier micelarnu vodu.
    Pratim te ,ako zelis uzvrati :-)

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični proizvodi, većinu sam probala i super su! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ОдговориИзбриши
  5. Super proizvodi, koristila sam garnier micelarnu i bila mi je odlicna.
    hvala ti sto si posjetila i zapratila moj blog, uzvratila sam

    Blog: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se dopadaju proizvodi koje si opisala :)
    Zapratila sam te, uzvrati ako zelis :)

    https://pandawayofficial.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Great products!
    Thanks for your comment, I'm following you now :)
    xx

    http://freakmuffin.blogspot.com.es/

    ОдговориИзбриши
  8. Slažem se u vezi Garnier micelarne vode- meni je odlična :) xx Maja
    Maja's Muffin

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. bas mi je drago da delimo misljenje, isprobavam jos neke pa cu pisati i o njima :)

      Избриши
  9. Great post. Now I'm following you, but I don't see you among my followers.

    My Tester Mania

    ОдговориИзбриши
  10. Odličan post, draga.
    Mnogo mi se sviđaju ovi proizvodi koje si nam predstavila u postu.

    Zapratila sam te :)

    Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post!
    Anew prajler ni je se čini dobrim, baš zbog toga što matira. Moram da ga isprobam.
    Hvala ti što si me zapratila. Uzvratila sam :* <3

    ОдговориИзбриши
  12. Super post, svidjaju mi se proizvodi, mislim da cu ih isprobati!
    Pratim te i zelim ti srecu u pisanju posta! 💕




    https://aandymm.blogspot.rs/2017/10/onlin-kupovina_21.html?showComment=1508667836395#c4024522364029685549

    ОдговориИзбриши
  13. Parfem sam probala i odičan je, a Nivea proizvode stalno koristim.

    https://medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  14. Pryedivne stvari dragaa. Bas si se lepo ponovila. Zapratila sam te :)

    ОдговориИзбриши
  15. Micelarnu vodu garnier sam vec imala,i jako sam zadovoljna.Zapratila sam te draga,pa ako zelis uzvrati :)

    Visit me,Coccinella

    ОдговориИзбриши
  16. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://panidomubloguje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши