субота, 14. октобар 2017.

Armani Si Eau De Parfum

U danasnjem postu zelim da vam predstavim nesto sto jako volim, a to su parfemi. Parfem za mene predstavlja nesto mnogo vise od samog mirisa. Za njega vezujemo mnoge uspomene, pamtimo ljude, mesta...Parfem je po mom misljenu nesto kao "pecat" neke osobe, ono po cemu je ona prepoznatljiva. Konkretno, ovde je rec o jednom koji sam nedavno dobila a to je Armani Si Eau De Parfum. 
Ovaj parfem je predstavljen 2013. godine i od tada je sa pravom postao jako popularan, sto je i ocekivano od ovako ozbiljne modne kuce, kao sto je Armani. Parfem je kreirala Christine Nagel i po mom misljenju uradila odlican posao. 
Ovaj parfem je kreiran za sve zene koje imaju hrabrosti reci Si svojim emocijama, zivotu..
Kroz tu jednostavnost reci htela se dokazati snaga emocija. Nista komplikovano a opet jako upcatljivo. 
Sama bocica parfema je takodje jako jednostavna, elegantna i deluje sofisticirano, bez previse nepotrebnih detalja. Napravljen je odlican spoj jednostavnosti i snage. Bas poput Armani odece, njegov stil cini samo vrhunska dorada bez nepotrebnih dodataka kako bi se postigla izuzetna verodostojnost i sofisticiranost. 

Ovo je parfem koji je dosta intenzivan i jak ali u isto vreme i nekako nezan te ne gusi. Za mene je ovo idealan parfem za jesen/zimu. U njegovoj osnovi je vanila,paculi, ambroxan i drvene note. Gornje note su mu list i pupoljak ribizle, srednje note bela frezija i majska ruza. 

Nadam se da sam vam bar priblizila kakav je ovo parfem, ako niste imali prilike da ga probate do sada. Za mene ovo jeste jedan divan parfem koji vrlo rado koristim i volim ali nije on taj koji je moj "pecat". Moja bocica je od 100ml. Njegova cena u Jasminu je 14 590din, za ostala prodajna mesta ne znam. Takodje, ako biste zeleli da pisem o kolekciji mojih parfema pisite u komentarima. Uzivajte do sledeceg posta. 👋

20 коментара:

  1. Ajoj, predivna recenzija, draga moja! Odusevljena sam! Sjajan parfem, imala sma prilike da ga isprobam ali ga jos uvek nisam nabavila za sebe. Zaista je specifican, kako po mirisu, tako po vremenu i postojanosti, zaista sam se obradovala ovom postu!

    New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  2. hvala ti puno :) da, jeste zaista upecatljiv parfem.

    ОдговориИзбриши
  3. Divna recenzija. Iskreno, nisam imala priliku da kupim parfem, ali sam posjedovala tester i zaista je nešto posebno. Veoma specifičan miris koji se baš urezuje u sjećanje.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
  4. Thank you for sharing.
    I follow you, hope you follow me back
    FashionnPasion

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična recenzija draga. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična recenzija! Hvala ti na ovom postu. :)

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    Shoot for the stars

    ОдговориИзбриши
  7. I need to give it a try next time I go shopping :) xx

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Odusevljena sam izgledom bloga. Savrseno izgleda, svaka cast.

      Zapratila sam te, ako zelis uzvrati
      https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

      Избриши
  8. Predivan post i parfem je fenomenala... ljubav

    Hvala na poseti i pracenju. Uzvratila sam pracenje <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Nice scent - love it!
    I`m following your blog with a great pleasure in GFC
    Follow back? Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
  10. Jedan je i od mojih omiljenih parfema, razumijem tvoju ljubav! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши