среда, 25. октобар 2017.

Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipgloss 💋💄

Zdravo  ljudi, mozda ste primetili da se u poslednje vreme polako vracaju sjajni karmini i da su vecini devojaka mat karmini pomalo dosadili. Konkretno, ja nisam jedna od tih a ako vi jeste ili cak ako ste nesto izmedju ova dva mislim da bi vam ovaj proizvod savrseno odgovarao.
Essence Matt Matt Matt Longlasting Lipsgloss 06 It's a 10

Pre nekih desetak dana kupila sam ovaj karmin jer je bio na snizenju u Dm-u i kostao je svega 271din. Bilo je nekoliko boja u ponudi, ali ova mi je odmah zapala za oko jer jako volim ovakve ljubicasto/sive nijanse. Njegova nijansa je 06 It's a 10, cak me malo podseca na cuvenu Golden Rose 10 samo sto mislim da bi ova odgovarala mnogo vecem broju devojaka.
Na dnevnom svetlu
Uz pomoc blica
Da budem iskrena nisam ocekivala ovako dobar karmin. Prvo, kada otvorite bocicu omami vas prelepi miris sladoleda od vanile. Mislim da lepsi miris nisu mogli ni da naprave. Cetkica mu je pljosnata i suzava se pri vrhu, izuzetno lako i precizno se nanosi. Za potpunu pokrivenost je dovoljan jedan sloj sto mi se jako dopada. Na proizvodu pise da je ovo Lipgloss, sa cime se ne bih slozila. Ovo je mat tecni karmin koji nema potpunu mat zavrsnicu vec ostavlja usne kremastim ali daleko je od sjaja, zbog toga sam i naglasila da bi ovo bio idealan proizvod za one koji vole i mat i sjajne karmine a i nesto izmedju. On dolazi u zaobljenoj bocici koja izgleda dosta veliko za 7ml proizvoda. Nimalo ne isusuje usne sto mi se posebno dopada. Ova boja je idealna i za dan uz neku laganiju sminku a sa jacom moze super izgledati i za neke vecernje prilike. Ja ovakve boje volim da nosim tokom cele godine ali mislim da ja najidealniji period upravo jesen/zima. Izvinjavam se na losijem kvalitetu slika, kamera mi se malo pokvarila ali trudicu se da bude sto bolje.
Na mojim usnama

Kako vam se dopada ovaj karmin i da li ste mozda probali ovaj ili neki iz ove kolekcije? Uzivajte u citanju do sledeceg posta. 

17 коментара:

  1. Nijansa karmina je prelepa,obozavam takve nijanse da nosim,mislim da je prava jesenja,divno ti stoji. Nisam probala ovaj karmin,ali posle ove recenzije sigurno hocu. 😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Ajoj odlicna recenzija, draga moja! Boja je odlicna, obozavam ovakve nijanse! A i predobro ti stoji.

    Follow you! New post is on my blog! Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa karmin,definitivno must-buy.Super recenzija!

    nastavak moje priče:ifunnywithme.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post, draga.
    Hvala ti na preporuci za ove predivne ruževe.
    Sve pohavle.
    Zapratila sam te. :)

    Amaterska Umjetnost ♡

    ОдговориИзбриши
  5. mnogo lep izbor, zaista je divna boja
    ovo je moj blog, zaprati ako zelis
    https://zvrki997.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post draga :*
    Pretplati se ako zelis na moj blog

    amnafashiondiary.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. waoo..! awesome review dear.. stunning post girl.. :)
    https://wpthemesfree.website wp theme

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična recenzija.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши