четвртак, 16. новембар 2017.

New in (Avon) #2

Ovog meseca su bila bas velika snizenja u Avon katalogu pa sam odlucila da uzmem neke stvari koje su mi se ucinile kao dobra ponuda. Iskreno, vise volim da porucim tako proizvode nego da odem pa kupim sta mi treba jer se ovako na neki nacin iznenadim i obradujem. Mozda zvuci cudno ali tako je. Volim kada vidim Avon kutiju kada stigne na kucnu adresu, to mi je nekako posebno zanimljivo.

Uzela sam mnogo vise preparativne kozmetike nego sminke, sto cete i videti u nastavku.
Prva stvar koja me je odusevila kada sam je pomirisala u katalogu je Avon Foot Works set za stopala koji se sastoji od kupke, pilinga i kreme. Ima predivan miris vanile i smedjeg secera. Mirise na slatko i jako mi se svidja. Ovaj set je kostao 489din.

Sledeca stvar koju sam jako dugo zelela da probam i konacno sam je narucila je Avon Naturals Chocolate Body Scrub. Samo cu reci da mirise na pravu cokoladu i da mi dodje da ga pojedem. Ima 200ml.

U kompletu sa pilingom sam uzela i Avon Naturals Shimmering Warm Spice Vanilla Body Lotion koji ima preslatko pakovanje, pravo zimsko a i miris je savrsen za ove hladnije dane. On je dvofazni i sadrzi sitne sljokice u sebi. Ima 150ml. Cena njega i pilinga zajedno je bila 299din. 

Jos jedna mazalica za telo koju sam narucila je Avon Planet Spa Volcanic Iceland Body Souflee. Jako volim Planet Spa liniju i mislim da sa njihovim proizvodima nema greske, pritom je cena ovog proizvoda bila samo 199din. 

Uzela sam i nekoliko stvari za negu lica.
 Od kako je crna maska postala hit htela sam da probam i ja neku i odlucila se za ovu Avon Clearksin Black Mineral Mask. Ima 75ml i kostala je 199din.

Jos jedan proizvod za lice je Avon Planet Spa Oriental Radiance Facial Cleanser gel za ciscenje lica. Sadrzi 150ml i cena mu je bila 199din. 

Takodje, morala sam da uzmem i ovaj Avon Care Puryfying Cleansing Toner tj. ruzinu vodicu tonik jer sam cula mnogo pozitivnih utisaka o njemu. Videcemo kako ce se pokazati. On ima 150ml i kostao je 169din.  

Jos jedan slatkasti proizvod je i Avon Senses Gourmand Dream kremasti gel za tusiranje sa mirisom crne cokolade i kokosa. Ovo sam morala da uzmem cim sam videla taj spoj, mirise savrseno. On sadrzi 500ml i bio je 199din. 

Od sminke koje ima veoma malo sam uzela da probam Avon Mark Big & Multiplied Volume maskaru. Bila je na snizenju i kostala 369din. 


Takodje sam uzela dva laka za nokte u nude nijansama. Radi se o Mark Gel Shine kolekciji a nijanse su Nudeitude i Violaceous. Oni sadrze po 10ml i kostaju po 199din

Poslednja stvar je parfem Avon Far Away Limited Edition i njega sam uzela za samo 299din. jer sam imala porudzbinu preko 3000 cini mi se, nisam najsigurnija da li je taj iznos ali ovaj parfem sam kupila za jako malo para, bila je neka akcija u toku. Inace, ovo je jedan sladak parfem koji sadrzi vanilu u sebi, a ja miris vanile obozavam.

To bi bilo sve sto sam kupila, i bas sam bila srecna kada je stigao paket jer obicno narucim po manje proizvoda. Da li vi volite Avon proizvode i da li ste mozda probale nesto od ovoga? Da li biste mozda zeleli recenziju nekog pojedinacnog proizvoda? 

Avon katalog mozete pogledati i online ovde.

9 коментара:

  1. Odlična porudžbina draga. Ja mnogo volim Avon i iskreno smatram da ima odlične ponude. Svakako imam mnogo njihovih stvari. Svakako najdraža stvar u ovom postu mi je Far Away parfem i on mi je jedan od omiljenih. Takođe i ova crna maska je meni mnogo dobra za lice. Nadam se i nekim pojedinačnim recenzijama ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna kupovina,koristim ruzinu vodicu i super mi je,a parfem obozavaam😊

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  3. Great review!! Nice post!! Your blog is interesting!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Post je prepredobar a slike savrsene draga.Samo tako nastavi 😍😍😘😘😘Zaista inspirises...Zapratila sam te

    ОдговориИзбриши
  7. Zanimljiv izbor Jelena! Set za negu stopala mi je možda favorit :)

    ОдговориИзбриши
  8. Super stvari si odabrala. Avon ima kvalitetne proizvode po dobrim cijena. Jako mi se sviđaju ovi nude lakovi :)

    ОдговориИзбриши