четвртак, 9. новембар 2017.

Bioten Skin Moisture krema za lice & Bioten Face Mask (Nourishing)

Svi znamo koliko je nega bitna, a pogotovo nega lica. Na lepom i negovanom licu i minimum sminke izgleda sjajno, i zbog toga njemu treba posvetiti posebnu paznju. Meni su jedni od omiljenih postova koje volim da procitam na drugim blogovima postovi vezani za negu, a najvise za negu lica, tako da sam odlucila i ja da napisem jedan, a bice ih sigurno jos. 

Proizvodi koje sam kupila pre jedno mesec dana su Bioten Skin Moisture krema za normalnu/kombinovanu kozu i Bioten hranjiva maska za lice.


Bioten Skin Moisture krema dolazi u kartonskoj kutiji u kojoj se nalazi staklena teglica za zelenim poklopcem ispod kog se nalazi zastitna folija, tako da ste sigurni da niko nije "pipao" kremu pre vas, sto zna da se desi sa nekim proizvodima. Ova krema sadrzi ekstrakt dunje koji joj daje jako lep i prijatan miris koji se ne zadrzava dugo na licu. Upravo on u ovoj kremi pomaze da koza zadrzi svoju prirodnu vlaznost. Tekstura kreme je jako lagana i brzo se upija te ne ostavlja onaj "mastan" trag na licu. To sto je njena tekstura lagana ne znaci da nije dovoljno hidratantna. Za moj tip koze, koji je normalan ka kombinovanom, ova krema ispunjava sve kriterijume sto se tice hidratacije. Kada je nanesete imate osecaj da ste nahranili svoje lice a opet ona se jako brzo upije, tako da moze biti odlicna pre sminkanja kao podloga jer vam nece dodatno umastiti lice. Krema sadrzi 50ml sto mislim da je dovoljno za par meseci koriscenja. Proizvodjac naznacava da je ova krema pogodna za starosno doba od 20-35 godina sa cime se bas ne bih slozila, jer ipak mislim da kada se predje trideseta trebalo bi koristiti neke Anti age kreme, a Bioten takodje ima odlicnu ponudu sto se toga tice (znam zbog moje mame). Sve u svemu, ovu kremu bih preporucila svakome ko nema prezahtevnu kozu i ko voli lagane a hidratantne kreme.

Bioten Face Mask Nourishing masku za lice sam kupila jer jako volim da isprobavam razlicite maske a i htela sam da uzmem kremu i masku istog brenda. I ranije sam koristila Bioten proizvode za negu lica i bila prilicno zadovoljna. Ovo je maska namenjena da nahrani vazu kozu i povrati joj blistavost. U sebi sadrzi 100% prirodno arganovo ulje i shea puter koji sadrze visoku koncentraciju masnih kiselina i vitamina za izuzetnu hidrataciju koze. Prva stvar koja mi se svidela kod ove kreme je njen jako prijatan miris. Nisam neko koga ce da odbije miris ako je proizvod dobar ali uvek obratim paznju na to. Maska je bele boje i srednje je gustine, ka retkoj. Kada se stavi na lice izgleda kao da ste namazali kremu u debelom sloju. Drzi se na licu 10min i ispere se. Za to vreme ona se ne osusi nimalo vec ostane onakva kao kad ste je stavili. Ne zateze i ne pecka, ali ja imam neki osecaj kao da malo greje. Lice posle ove maske izgleda sveze, odmorno i koza je jako mekana i nezna. Mislim da bi ova maska odgovarala apsolutno svima, jer kome jos nije potrebna hidratacija i blistavost. Sadrzi 40ml.

Oba ova proizvoda su, kao i svi Bioten proizvodi,  bez parabena, paraffina i bez vestackih boja. Kupljena su u Dm- u na nekoj velikoj akciji te je krema kostala 314din a maska 148din.


Da li vi ste korisitile neke od ovih proizvoda i da li zelite u nekom narednom periodu post o kompletnoj nezi lica? 

12 коментара:

  1. Super recenzija. Slike su vrh.❤

    Ako zelis baci oko na moj blog
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Recenzija je odlicna!Slike su predobe ♥

    andjelaslifestyle.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Interesantni proizvodi, draga Jelena! Konkretno njih nisam isprobala ali obozavam bioten proizvode. Odlicna recenzija, zaista divne fotografije.

    How to make the best lips scrub? Write about it, on my blog.
    New post is here. Visit me, Maleficent

    ОдговориИзбриши
  4. Draga, hvala na pratnji! Drago mi je što sam na tvom blogu i pratim ga, vidim da ima jako zanimljivih i korisnih postova, pa sam sigurna da ću ih rado čitati i u budućnosti. :)

    Uživaj, kisses!

    ОдговориИзбриши
  5. Bravo odlican post koleginice, jako mi je drago da nekog koga poznajem pise isto, pogledaj i moj post o MUR hajlajteru ��

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo dobar post. Fotografije su prelepe.
    Pratim te

    glamfashioncat.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  7. Bioten je zaista dobar i kvalitetan brend. Koristim njihovu umivalicu i zaista sam zadovoljna. Mislim da je Bioten dobar za mladu kozu jer nema losih sastojaka.
    Hvala ti na pracenju, ja sam ti uzvratila.
    mirjanasite.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши

  8. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle.Maybe we can follow each other and be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. ja sam nekad ove kreme koristila :)
    http://highheelpoodl.blogspot.rs/
    https://www.youtube.com/channel/UCe6v0nokd9Aesjrzu3bdarA

    ОдговориИзбриши
  10. Najbolja maska za lice. Naravno nema je već dugo u prodaji, baš zato što je toliko dobra.

    ОдговориИзбриши