субота, 10. фебруар 2018.

Dr. C. Tuna Nocna Maska Sa Uljem Nevena i Avokada

Zdravo drage moje devojke. Vec sam pisala o tome koliko smatram da je bitna nega lica i postovi vezani za tu temu su mi jedni od omiljenih. Kada sam u proslom Farmasi katalogu ugledala ovu masku odlucila sam da moram sto pre da je probam. Moje utiske o njoj procitacete u nastavku. 

Maska dolazi u kartonskoj kutijici u kojoj se nalazi plasticna tuba sa 50ml proizvoda.

Ovo je malo drugaciji tip maske za lice od onoga na sta sam navikla. Radi se o maski koja se nanese uvece na lice i ne ispira se do ujutru. Mozda vec znate koliko je neven cudotvorna biljka za nasu kozu, koja joj pomaze u regenerisanju i hidrataciji. Ova maska sadrzi upravo ulje nevena koje kozi omogucava vitalnost i hidrira je. 


Ova maska me je kupila na prvo nanosenje. Prvo mi je bilo veoma cudno kako cu zaspati sa maskom na licu i mislila sam da cu isprljati posteljinu ali to se nije desilo. Tekstura maske je otprilike kao neka laganija krema i maska se upije u kozu ukoliko se nanese u tanjem sloju. Lice je ujutru nakon ove maske veoma veoma mekano i blistavo. 


Maska je takva da odgovara svakom tipu koze jer je namenjena upravo da pruzi vitalnost, blistavost i hidrataciju sto je potrebno svakoj kozi. Koristi se jednom do dva puta nedeljno i zaista se vidi razlika nakon nje. Ja cu svakako nastaviti da je koristim sa uzivanjem. Njena cena je trenutno 549din

Kakve vi maske za lice volite i da li ste probali ovakav tip? 

Farmasi katalog online mozete pogledati ovde
Ukoliko imate bilo kakvo pitanje vezano za Farmasi ili nesto zelite da porucite preko mene pisite na Instagramu ili mojoj FB stranici

6 коментара:

  1. Odavno merkam ovu masku posto inače obožavam da koristim maske za lice pa je tvoja odlična recenzija još jedan razlog da je probam. Odličan post!
    Magični svet lepote

    ОдговориИзбриши
  2. moram probati tu masku :)
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Deluje jako interesantno, ja je jos uvek nisam probala ali moracu! Odlicna recenzija draga moja.

    New post is here: Visit my blog, Malefica

    ОдговориИзбриши
  4. Cula sam samo pohvale za ovu masku, nisam je probala ali definitivno hocu. Super recenzija. :)
    Nadam se da ces pogledati moj novi post. <3
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Jako interesantan post. Mnogo mi se sviđa <3
    Može follow back. Nova sam.

    http://ayllah1.blogspot.ba/2018/03/facts-about-me-and-things-i-love.html

    ОдговориИзбриши
  6. Maska je odlična! Svidja mi se jer odgovara i za osjetljivu kožu...

    ОдговориИзбриши