петак, 25. август 2017.

Trenutno omiljeni lakovi za nokte

Pre svega, zelela bih da pozelim svima dobrodoslicu u ovaj mali Beauty svet. Jako dugo mi je bila zelja da posedujem svoj blog i konacno sam odlucila da to i ostvarim. Iskreno se nadam da ce ovo druzenje biti zanimjlivo i inspirativno kako meni, tako i vama. 💅

Kako sam veliki obozavalac lepih i urednih noktiju, prvi post posvecen je lakovima za nokte. Ovog leta sam potpuno odusevljena Llums i S-he stylezone lakovima. Neko sam koga privlace lepe ambalaze pa nije ni cudo sto su mi se dopali upravo ovi lakovi.

 Llums bocica je obla, klasicna sa crnim poklopcem a opet nekako elegantna. Paleta nijansi je predivna, tekstura odlicna. Trajnost je uobicajena, meni svaki lak traje po par dana dok mi ne dosadi boja ( otprilike izdrzim 3 dana da ne promenim lak na noktima). Cetkica je deblja ali taman koliko treba . Ovog leta su u ponudu ubacili jos nekoliko divnih letnjih nijasni od kojih sam neke i kupila. Njihova cena je nesto preko 200din. i mogu se naci u Lilly-ju. Nijanse koje posedujem su:
                                    

-supreme: divna roze boja koja vuce dosta na ljubicasto. Sto se mene tice savrsena za leto.

-crimson: kao sto joj i samo ime kaze tamnija crvena boja, uvek u trendu, svima lepo stoji i pogodna za sve prilike. 

-nude skin: prelepa nude nijansa koja ne vuce ni na narandzasto ni previse na sivo vec neki po mom misljenju savrseni balans boje. Volim da je nosim, deluje mi elegantno i dosta je suptilna.
                                            

-pink: jedna od dve nijanse koje posedujem iz nove letnje kolekcije. Prava pink, mene asocira na one baby pink boje i nekako me podseca na prolece jer je pastelna i neznija.
                                             

-lavanda: za kraj omiljena boja iz ove Llums kolekcije. Mislim da je ovo boja koja se moze nositi u svako doba godine jer je neobicna, nenapadna a upecatljiva. Divna mesavina plave i ljubicaste.
                                            



S-he stylezone lakovi su me definitivno privukli na prvi pogled kada sam pogledala ambalazu, a tek kada sam pogledala nijanse pozelela sam da ih imam sve. Ambalaza deluje jako luksuzno, kockasta je sa sivim poklopcem i jako mi se dopada. Cetkica im je pljosnata i sira, takve najvise volim jer se lako namaze ceo nokat. Za sada imam tri nijanse i planiram da prosirim kolekciju. Njih mozete naci u Dm drogerijama i kostaju cini mi se oko 300din. Sto se tice nijansi imam:
                                   

-310 tamnoljubicasta nijansa koju obozavam da nosim kada je jesen. Nokti prelepo izlgedaju sa njom i ima neki poseban sjaj kao da je gel u pitanju. 
                                             

-320 drecavo narandzasta nijansa, za mene ovo je prava letnja boja koja savrseno ide uz preplanuli ten.
                                             

-080 nude nijasna sa dosta sive u sebi, mene podseca na boju peska
                                             

16 коментара:

  1. Crimson nijansa mi je potpuni hit za leto,u kombinaciji sa tamnom rukom voljene osobe dolazi do izuzetnog izrazaja...ne mozete ostati nezapazeni ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Jako mi je drago, dobrodosla draga moja ... Bravo, sjajan post

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega, zelim ti puno srece u daljem blogovanju!
    Odlican prvi post, super slike :)

    Pratim te, nadam se da uzvracas follow! ♥

    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Nice products and I wish you luck for your blog.
    I am a big fan of beautiful nail.
    I am following you, like to follow me back?
    https://fashionista2020.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post!

    zapratila sam te <3
    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav draga Jelena! Pre svega želim da ti požeim dobrodošlicu u našu blogosferu! Imas jako interesantan blog, dosta unikatan i moram reci da mi se jako dopada sadrzaj koji nam ti ostavljas! Imas predivan nacin pisanja, samo tako nastavi, fotografije su zasad dobre, ali mali savet ti je da slikas uz bolje svetlo (tipa na dnevnom svetlu), i na nekoj bledoj pozadini (tipa na nekom cistom belom prozoru ispred vrata, prozora ili vani). Veliki si potencijal, samo napred, i uspećeš. Inače fenomenalna kolekcija lakova, obozavam llumis kozmetiku! Dok na primer ove she nikad nisam probala ali verujem da su odlicni!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ОдговориИзбриши
  7. hvala ti puno na tako opsirnom komentaru i sugestijama :) da, svesna sam za slike, nego sam pisala post uvece i iskreno bila sam nestrpljiva da objavim pa sam morala tako sa slikam :) Da, Llums sminku generalno bas volim a she probaj obavezno, super su :) veliki pozz za tebe i hvala jos jednom

    ОдговориИзбриши
  8. Ova zadnja boja od LLUMS kolekcije je predivna,sigurna sam da divno izgleda na noktima!♥

    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  9. Jako lijepe boje lakova, ja osobno posebno volim ove pastelne nijanse :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  10. SHE lakove obožavam , ovaj drugi brend nisam probala odličan post !
    http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <-- INTERNACIONALNI GIVEAWAY

    ОдговориИзбриши
  11. Interesantan blog, svidja mi se. Odlican post.

    Pracenje za pracenje? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Pre svega dobrodošla u svet blogovanja. Želim ti puno uspeha! Obožavam uredne nokte i privukao me je ovaj post o lakovima i nisam se pokajala što sam ušla.
    Zapratila sam te bilo bi mi veoma drago ako uzvratiš :)
    Magicni svet lepote

    ОдговориИзбриши
  13. Super post.Rado te citam samo tako nastavi ☆
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/05/jesen-u-mome-sokaku/

    ОдговориИзбриши