понедељак, 18. децембар 2017.

Balea Sensitive dezodorans (bez aluminijuma)

Pre izvesnog vremena posle dosta procitanih tekstova o tzv "zdravijim" dezodoransima koji ne sadrze soli aluminijuma, odlucila sam da predjem na koriscenje istih. Smatram da treba da brinemo o svom zdravlju a izabrati takav dezodorans je najmanje sto mozemo da uradimo. Danas cu pisati o jednom koji sam ja odabrala a to je Balea Sensitive dezodorans.

Ovaj dezodorans sam koristila proslog leta ali u mini pakovanju jer je jako praktican za putovanje, ali tada nisam obracala paznju na to da li on sadrzi aluminijum ili ne. Nedavno, dok sam razgledala po Dm-u, ugledala sam ga ponovo i na njegovoj ambalazi procitala da ne sadrzi aluminijum i odlucila da ga kupim. 

Dolazi u bocici od 200ml nezno plave boje koja, mislim da, savrseno opisuje njegov miris bebi pudera jer dezodorans upravo tako mirise. Za mene, to je najlepsi moguci miris u izboru dezodoransa. Nezno, puderasto i cisto, tako bih ga opisala. Takodje, ne sadrzi ni alkohol te ne iritira i ne isusuje kozu i pogodan je za osetljivu kozu. Navodno stiti 24 sata, kao sto pise i na vecini dezodoransa ali u to naravno ne treba poverovati. Ja nemam nekih problema sa preteranim znojenjem ali nakon koriscenja ovog dezodoransa nisam primetila nikakve neprijatne mirise a uvece kada ga stavim nakon tusiranja ujutru osecam i dalje njegov nezan miris. 
Cena mu je jako povoljna, kosta 199din inace a ja sam ga platila na akciji 159din. Ovo je jedini Balea dezodorans koji sam koristila i preporucila bih svima koji paze na sastojke istog. 
Zanima me sta vi mislite o dezodoransima bez alumijuma i da li ih koristite, kao i da li ste mozda probali ovaj? 

10 коментара:

  1. Ranije sam koristila ovaj dezić i stvarno je bio preeeedobar. Ali kako je tek mirisao to je bilo za pamćenje. No, onda sam počela da koristim CD rollon-e i potpuno ga potisnula u upotrebi. Hvala ti što si me podsjetila na njega. Obavezno ga kupujem ^_^

    ОдговориИзбриши
  2. Never heard of this brand but it sounds interesting dear thanks for sharing..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan online shopping in lahore

    ОдговориИзбриши